lördag 2 juni 2012

2/6

Hej!

Förlåt för den väldigt låga uppdateringen, men jag orkar inte uppdatera så ofta.
Dom senaste dagarna har jag mest levt livet eller så har jag legat i soffan med kraftig huvudvärk.
Men nu tar jag och postar iväg ett inlägg.
Vi kör på dagens lista idag också.

Hur är mitt humör idag? det är nog blandat måste jag säga =/
Jag mår för tillfället dåligt men jag har då jallafall inte huvudvärk som jag alltid brukar ha.
Just nu är min klädsel ett linne från bik bok som jag köpte idag också är det ett par mjukbyxor.
Förr idag hade jag svarta jeans, nitbälte och en galen tröja, men jag var tvungen att byta då jag var ute och cyklade då det regna, så jag kom hem som en blöt katt.
Frisyren idag har varit den vanliga fast jag har haft det uppsatt ett tag också har jag haft i ett hårsmycke som jag också köpte idag.
Kärleken idag den frågan kan jag inte svara på idag.
Vad har jag då gjort idag? jag och mamma var nere på stan i några timmar och gick, också var vi på loppis och kollade lite, mer än så har jag inte gjort idag.
Jag kan ju säga vad jag hittade på stan, jag köpte ett linne från bik bok samt hårsnoddar och hårnålar.
Jag köpte neon rosa och neon gröna skosnören på intersport till mina fejk converse.
Sen köpte jag också en sak till min iPod och ett hårsmycke.
Det var vad jag hittade på stan idag.
Vädret idag har verkligen varit blandad, då jag vaknade var det sol och ganska så varmt sen under dagen vart den regn och blåst som det är just nu.
Just nu är det 7 grader här i Pitholm, ursch det är verkligen kallt här!
Nu får det ta och komma lite värme tycker jag, det är ju ändå sommar nu.
Idag har jag inte lyssnat på musik så jag har inget musik tips att dela med mej av.
Vem har då varit dagens kompis? det är en väldigt bra fråga för idag har jag knappt snackat med någon kompis eller varit med någon så dagens kompis får bli mamma.
Inte för att vi är kompisar hela tiden.
Det var allt jag hade att säga idag.

Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar