fredag 25 maj 2012

25/5

Hej

Idag har mitt humör varit upp och ner, jag har både varit glad och ledsen.
Har verkligen inte mått bra idag, har känts som att om jag inte tar mej från skolan fort så kommer jag att börja gråta på skolan.
Jag har varit jätte nära gråten hela dagen idag.
Idag har jag haft på mej en vit nättröja, svart linne och mina svart jeans plus smurf sockar, och så klart underkläder, men det är bara onödigt att räkna upp.
Nättröjan har jag beställt från Ellos, svarta linnet har jag köpt från Gina likaså mina jeans.
Frisyren idag har varit utsläppt som alltid nästan.
Min kärlek idag det vet jag inte vad det är, för just nu känns kärlek som någon dåligt, jag börjar bli lite less på kärlek.
Vad har jag då gjort idag? jag har suttit på skolan och haft media hela dagen tills jag gick till stan och träffade min bror och mamma.
Sen så gick vi runt på stan en stund innan vi vart less och åkte hem.
Då jag kom hem så la jag mej i soffan och läste lite innan jag somnade och sov i en timme.
Det är så sjukt skönt att sova!
Jag vet inte vad som har hänt med mej för jag börjar bli mer och mer trött för var dag som går.
Vädret idag har varit sådär, det har varit mulet men ganska så varmt, det har varit 21 grader.
Under kvällen så kom dock solen fram men det blåser.
Idag har jag inte något musik tips att dela med mej till er.
Dagens kompis får bli, Rebecka, Sita, Josefin, Daniel och Tomas.
Har dock inte varit med Daniel och Tomas, men dom har förgyllt min dag.
Det var allt jag hade att säga idag och förlåt för den låga uppdateringen.
Jag postar med två bilder som jag fotade igår, en på mej då jag är på kyrkogården och en bild på morfars grav, jag saknar dej morfar ;(

Hej då <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar