onsdag 9 maj 2012

9 Maj

Hej

Idag har mitt humör både varit upp och ner, upp då jag kom hem och ner då jag var på skolan.
Mitt humör vart lite bättre då man träffade en kompis på stan en stund, det var ganska så skönt att snacka av mej lite med en kompis.
Men jag mår väldigt bra, ovanligt bra för att vara på en onsdag, annars brukar jag alltid vara deppig på onsdag.
Men jag kanske mår bra för att jag har fått köra bil, vara med en jätte snäll kompis och att jag fått veta att mina helg planer gick igenom.
Dagens klädsel idag var svarta jeans, nitbälte, kedja, tunn night hunter tröja och så klart underkläder.
Mina jeans och nitbälte har jag köpt på Gina Tricot för ett tag sen.
Min tröja köpte jag på Bik Bok för också ett tag sen.
Mina underkläder har jag köpt på HM och Lindex dom köpte jag förra helgen då jag var i Umeå.
Dagens frisyr vart utsläppt för jag orkade inte fixa mej imorse jag var sjukt trött då jag vaknade.
Min kärlek är Marcus, han är verkligen världens bästa kille, han finns alltid för mej när jag mår dåligt.
Och han finns för mej när jag mår bra också.
Jag älskar dej <3
Det som har hänt idag är väl skola som vanligt fast vi fick sluta tidigare så det var ganska så skönt att få sluta tidigare, då vi hade slutat gick jag och Rebecka in till stan och flumma en stund.
Då hon for hem med bussen så gick jag hem till farmor och flumma lite med henne.
Efter det så träffa jag Robert på stan och gick omkring och snackade med han.
Senare så for jag och pappa ut med farmors bil en stund och övningskörde, jag vart godkänd av pappa så det kändes skönt, vågade till och med ut på E4an och det gick jätte bra.
Dagens väder har varit lite blandat, först så var det soligt och ganska så varmt sen då vi var på stan vart det helt plötsligt jätte kallt och mulet, sen efter en stund så började det regna, och jag antar väl att det fortfarande regnar.
Mina kompisar idag var Rebecka och Robert.
Men nu har jag inte så mycket mera att skriva så jag avslutar detta inlägg här.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar