tisdag 15 maj 2012

15 maj

Hej!

Nu ska jag skriva här igen ^^
Skriver som vanligt efter min lilla lista.

Mitt humör idag har väl varit upp och ner, fast mest ner kanske.
Känner mej ledsen och deppig idag igen, det börjar bli en del av mitt liv, jag vet inte hur jag ska göra för att ta mej ur den onda cirkeln.
Hur mår jag då? jag mår väl sådär, har sjukt ont i magen, har haft det hela helgen och det vill aldrig ge med sej, fast i helgen hade jag inte lika ont i magen som jag har nu.
Hoppas på att jag snart blir bättre i magen, jag mådde så dåligt så jag fick fara hem från skolan.
Dagens klädsel är svarta jeans, lady sockar, rosa linne och min klasströja från 9an ^^
Min frisyr vart den gamla vanliga då jag inte orkade fixa mej på morgonen, mer än borsta håret, och duscha.
Min kärlek idag är lite konstig för just nu så ger jag min kärlek till min fina nya Ipod som jag fått av världens bästa, har redan spenderat 150kr på den och mera blir det då jag får pengar, haha.
Så den får bli dagens kärlek denna dag.
Vad har man då gjort idag? jag har haft skola, dock bara en lektion, sen så var jag hos min kurator och snackade i en timme, det var väldigt skönt att få snacka ut om saker och ting.
Sen hann jag med en sväng på stan också hann jag besöka Sunes för att äta lunch.
Sen har jag inte gjort så mycket mera, just nu så sitter jag och lyssnar på musik.
Vädret här i Piteå har varit jätte bra hela dagen, fast än det har blåst en hel del (det var sjukt jobbigt att gå hem idag), men det har varit jätte varmt och soligt, temperaturen har legat på ca 10 grader hela dagen, så det var väldigt skönt att vara ute (fastän det blåste).
Min musik idag är lite blandad, jag lyssnar på lite allt möjligt om man säger så, just nu så sitter jag och lyssnar på Laleh - Some Die Young, den låten är väldigt bra!
Dagens kompis, vem har det varit idag? Ingen eller kan man säga sin kurator? om man kan säga det så är hon min kompis för dagen.

Nu har jag inte så mycket mera att säga, jag postar dagens bild också.

Hej då <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar