torsdag 17 maj 2012

17 maj

Hej.

Dagens humör har väl varit dåligt, har som känt mej ganska så ledsen och väldigt uttråkad.
Men jag har ändå mått bra men trött, det enda jag vill göra är att sova, men det kan man ju inte alltid göra.
Klädseln idag har varit väldigt skön, vilket ni kan se på bilden, jag har praktiskt taget inte orkat ta på mej vanliga kläder så det vart en skön "sov tröja" och ett par mjukisar.
Frisyren idag har halva dagen bestått av oborstat hår men efter ett tag så vart jag less på det och borstade håret, det är de enda jag gjort med det idag.
Kärleken idag måste jag ge till min underbara pojkvän, som alltid får en att skratta fastän man mår piss.
Han får mej glad med andra ord.
Jag är väldigt lycklig för att jag hittat rätt, det känns verkligen rätt.
Vad har jag då gjort idag? ja vad har man gjort, jag har bara legat antingen i soffan eller sängen och slö kollat på tv, sen har jag inte gjort så mycket mera, det känns som att min dag kommer att fortsätta i det tecknet för det är så trist väder ute så man vill inte gå ut, fastän man känner ett litet sug för att gå ut och gå men det sparar jag nog till imorgon istället.
Idag har det bara regnat hela tiden här i Piteå, vilket är väldigt trist, för jag vill ha sol när man ändå är ledig, får väl hoppas på bättre väder resten av lång helgen, en sak som slog mej för någon dag sen, tänk vad många lång helger vi har egentligen, det känns inte som att man är så många dagar i skolan nu för tiden, det är mest lov och ledighet, vilket då kan kännas skönt då man är skoltrött men också väldigt tråkigt med tanke på att när man har skola så gör man då jallafall nått på dagarna.
Temperaturen idag har legat på 9 grader vilket kanske är varmt men man vill ändå inte vara ute.
Idag så har jag inte lyssnat på musik så jag har inte nått musik tips att dela med mej med.
Vem är då dagens kompis? det var en väldigt bra fråga med tanke på att dom enda jag har varit med idag är mina familj också har jag snackat någon gång med Marcus men annars så har jag inte haft någon annan kontakt med nån vän, vilket kan kännas lite tråkigt.
Oj tänk att jag fick till ett ganska så bra inlägg ändå fast jag bara har haft tråkigt.
Ett mat tips som jag vill dela med mej till er, om dom säljer kycklingspett på din matbutik köp det sen köper du potatissallad också, och äter det tillsammans, det är underbart gott, men köp inte för många! för efter ett och ett halvt så är man verkligen mätt.
Det var allt jag ville säga idag.

Hej då <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar