fredag 18 maj 2012

18 maj

Tjo

Idag är mitt humör på topp, visst man kanske vaknade med ett lite halvtaskigt humör men nu känns det som att livet leker, efter ett bra tag med depressioner.
Jag mår jätte bra! vilket känns konstigt att skriva med tanke på att jag inte har mått bra på ett bra tag.
Dagens klädsel är väldigt oöm, det vart min gamla klasströja, mjukisbyxor och en skön tröja.
Frisyren vart vanlig idag igen, jag hade planer på att sätta upp det, men jag hade inte tid med det så de vart vanligt.
Dagens kärlek är nog verkligen Marcus som har finns för mej och stöttar mej till 100% vilket känns skönt <3
Det jag har gjort idag är att jag har varit på årets första offroad körning, vilket var jätte roligt, pirrigt och adrenalin på hög nivå.
Vi besteg berg, körde efter skogsvägar, körde i snö (ja det finns kvar snö här upp i skogarna fastän det är maj) också hade vi jätte roligt.
Det var verkligen underbart att få åka på det jag längtat efter hela vintern.
Nu får man bara hoppas på att det blir någon mer körning snart igen.
Vädret idag har verkligen varit blandad, på morgonen regna det men under dagen så sprack det upp och vart sol, det var helt underbart!
Just nu så är det ganska så mulet igen....men det är ändå 9 grader ute.
Musiken idag har varit radio och just nu sitter jag och lyssnar på ett band som ska spela i Skellefteå nästa helg, som spelar party musik och jag kan säga er man blir verkligen sugen på att dansa, fastän jag hatar att dansa!
Dagens kompis det har varit, Emelie, Marcus, Pontus, Torulf och Ida-Linn, dom som gjorde min dag rolig idag var Pontus, Torulf och Ida-Linn, sen finns ju alltid Marcus där fastän man inte är med han och Emelie gjorde mej glad idag då hon frågade mej om vi skulle hitta på nått någon dag denna vecka.
Det var allt jag hade att säga idag.
Hoppas alla får en bra fredag kväll <3

Hej då <3


 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar