tisdag 8 maj 2012

8 maj

Hej

Idag kommer jag att börja blogga nästan varje dag och gå lite efter en lista.

Idag så mår jag väl sådär, jag mår dåligt fysiskt för att jag har sjukt ont i mitt knä fast det har jag fast länge.
Medans mitt inre skriker också.
Mitt humör är väl både ledset och bra på samma gång, lite konstigt kanske ^^
Min underbara kärlek just nu det är Markus, som man alltid vet vars man har och man kan snacka med han om allt, mår jag dåligt så finns han där för mej, är jag glad så kan jag skratta tillsammans med han.
Han är verkligen jätte bra.
Det som jag har gjort idag är väl att jag har varit på skolan och sen har jag inte gjort så mycket mera, jo jag har snackat med Markus och Robert i mobilen också har jag pluggat lite samtidigt som jag softat.
Gick väl inte sådär jätte bra med att plugga då det knappt vart en sida för jag förstog inte vars man hittade alla svar.
Och nu så sitter jag här vid datorn och ska snart snacka med Markus igen, hoppas bara att jag orkar för jag känner mej lite trött och så.
Måste snacka med mamma om mitt knä också.
Vädret idag har varit jätte bra det har varit jätte varmt och soligt, just nu så är det fortfarande soligt och det är 6 grader ute fortfarande men det har säkert varit varmare under dagen, fast det har också blåst en hel del.
Men det har varit så soligt och varmt att vi kunde sitta ute på lunchrasten, det var första gången detta år som vi satt ute på en rast.
Det var hur underbart och skönt som helst.
Dagens musik var tro det eller ej men det var Brolle som stod för musiken i mina hörlurar denna kväll.
Det var verkligen länge sen som jag lyssnade på han, men jag tycket fortfarande att han är bra.
Mina kompisar som jag varit med mest denna dag eller denna skoldag är Rebecka fast hon är jag ju som alltid med så, det är inte så konstigt.
Men då var jag lite med Sita, Josefin, Emma och en annan tjej, det var väl ganska så trevligt.

Det var allt jag hade att skriva om idag.
Jag kommer också att ladda upp en dagens bild, idag är det en bild på mej idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar