torsdag 17 mars 2011

17/3

Hej.
Oj vad tiden går fort tänk det är bara två och typ en halv månad kvar innan det är sommarlov och det kände nyss som att det var just sommarlov men året har gått fort och det kommer det nog att fortsätta göra.
Men som ordspråket säger har man roligt så går tiden fort och ja det kan jag hålla med om, sen jag träffade min underbara kille har mitt liv gått väldigt fort!
Tänk det är bara två år kvar innan jag tar studenten och flyttar!
Just nu i skrivande stund ligger Kålan i min famn och mår gott.
Hon är så söt min lilla katt tänk att hon fyller gammal gumma snart oj jag tyckte att hon nyss var kattunge men nu är hon ju 10-11år gammal!
Idag har det inte hänt så mycket på skolan inte vad jag då vet, det enda jag har gjort är att jag har försökt göra klart mitt projekt om Cypern men det är snart klart ska nog fortsätta med det imorron.
Nu ska jag göra annat hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar