fredag 25 mars 2011

Jag är tillbaka

Hej.
Jag vet att jag har varit väldigt oakitv men jag har varken haft lust eller ork att blogga eller att sitta framför datan över huvudtaget.
Jag har legat sjuk i två dagar i olika de symtomer jag har svettast,feber,huvudvärk,magont.hosta och nu har jag ont i halsen så idag köpte jag halstabletter.
Jag känner mej inte ens sugen på att göra nått eller att äta nått.
Fast idag tvingade jag mej själv nästan att sitta vid datan för jag har inte ens haft ork att sitta framför datan.
Fast än jag känner mej trött så sitter jag framför datan.
Jag vet inte ens om jag orkar fara till stugan och äta våfflor imorron.
Jag får nog kanske hitta på nått ensamen med två katter hela dagen imorron också måste jag väl säkert fixa eget käk om jag nu orkar det.
Jag har inte laddat in bilderna jag tog förra helgen men jag ska göra det så snart som möjligt och ladda upp här på bloggen.
Det är bilder från då vi var på stugan och då vi var på ren safari med skotern och jag fick köra själv lite skoter för första gången,
Skriver dagens lista också fast i ett annat inlägg.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar