tisdag 15 mars 2011

Hej

Hej
Kommer inte riktigt på vad jag ska skriva men jag kan ju skriva om mitt sportlov.
Under sporlovet var jag hos killen hela veckan.
Vi gjorde en massa olika saker eller vad man nu ska säga, vi tog det väl mest lungt förutom på tisdagen då vi var på Nordpoolen sen bjöd jag både på fika och middag men det var roligt.
Vi hade en väldigt mysig dag på Nordpoolen så det var ju bra.
Resten av veckan har vi väl typ mest tagit det lungt och inte gjort så mycket.
I fredags efter en snö storm som vi trottsa för vi gick ut med hans morsas hund Fanta och sen fick vi mat hos henne, på kvällen då snö stormen hade slutat så gick vi en promenad till Supermarket och köpte lite till en mysig fredags kväll sen då vi kom hem såg vi två st filmer den första vi såg var Kops och sen så såg vi på vi hade jalla fall tur med vädret igen.
Båda två var lika roliga.
Ja en annan ganska så rolig sak som också hände under veckan det var då Fredrik skulle byta lampa i köks fönstret och jag satt vi datorn och helt plötsligt vart det alldeles mörkt och svart i hela lägenheten då hade en propp gått och vi hade bara några minuter på oss innan den närmaste butiken stängde för vi hade inga proppar hemma.
Ja nu har jag inget mera att säga kommer också med ett inlägg om dagens.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar