måndag 1 november 2010

1/11

Hej!
Idag är det måndag.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag men funderar på att gå ut på en liten fotorunda för att jag har inte så mycket annat att göra idag.
Killen är på jobbet så jag är ensam i hans lägenhet vilket är ganska så tråkigt.
Jag berätta ju att vi hade haft snö i lördags den har tråkigt nog försvunnit igår så nu finns det ingen snö kvar tråkigt, fast det är ju bra på ett sätt för jag har ju bara sommar skor med mej och det är dom enda sko par jag har just nu.
Men jag letar efter billiga vinterskor men dom enda jag hittar kostar kring 800kr och det är en aningen dyrt för min budget jag vill ha skor som får kosta max 500kr.
Igår var jag och killen ute och gick till Dollar och köpte lite saker som vi behövde till lägenheten också åt vi fläskpannkaka igår det var gott.
Men ska sluta skriva nu för jag tror jag ska klä på mej och gå ut lite.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar