fredag 12 november 2010

Tjo

Idag har jag inte gjort så mycket.
Har mest tagit det lungt, hade tänkt ta en sovmorgon men det vart inte så för att jag vakna i vanlig ordning klockan 8.00 och sen låg jag först i sängen och lyssnade på P4 sen vart jag less på att höra på radio så jag satte på tv istället och se Nikelodion så barnslig som jag är haha.
Satte mej också en stund och gjorde lite pärlplattor, har faktiskt tjänat 20kr på en det ni!
Kring 9 gick jag upp och åt frukost och bytte kläder sen har jag suttit uppe.
Fast kring 10 tiden gick jag och la mej och sov tills mamma kom hem från sjukhus där hon var med mormor.
Trodde först att det var en tjuv men sen visade sej att det var mamma.
Vad hade jag gjort om det var en tjuv och jag var ensam hemma med bara två katter?
Imorron är det lördag fast det känns som söndag för pappa har varit hemma idag och det har jag med så för mej har det känts som att det har varit lördag idag men det är det ju såklart inte.
Börjar faktiskt sakna skolan lite om jag ska vara ärlig men jag är redan bättre så det blir nog skola på måndag om jag nu inte blir sämre under helgen.
Men nu ska jag sluta skriva och göra nått annat vad det vet jag inte riktigt.
Hej då!
Ps se på IDOL ikväll klockan 20.00 på 4an dom sänder från Luleå en stad nära mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar