torsdag 11 november 2010

Hej

Det var ett tag sen jag skrev sist.
Har då kommit hem från Boden det gjorde jag i söndags på kvällen.
I måndags var det skola men det vara bara vi där för resten hade lov en dag extra fusk!
Hade nån typ rundtur i byggnaderna utanför själva skolan det var väl roligt.
Också gjorde vi taco efter att vi ätit stack dom andra på idrott medans jag gick på en promenad med min mentor Annika det var väl roligt.
Mötte brorsan,mamma och mormor på stan hehe.
Sen då jag slutade skolan for jag till mormor och fick en smörgås och en dricka sen gick vi till en affär där som säljer en massa fina saker, jag köpte en lykta till morfar som jag sen gick och tände på kyrkogården.
I tisdags var det vanliga lektioner efter att jag slutat så gick jag hem till farmor och tekla.
Tekla vart jätte glad av att jag kom men det var inte så roligt när jag skulle gå därifrån för då vart hon ledsen.
I onsdags började jag känna mej lite förkyld hade väldigt ont i halsen och det vart inte bättre av att jag fick stå 10-20 minuter i en snöstorm för att vänta på bussen och sen sitta där i kanske tio min innan det är dags att kliva ur bussen och gå tio min i snöstorm.
Så idag har jag legat hemma vet inte om jag blir hemma imorron också.
Men idag har jag jalla fall mest sovit har kännt mej helt slut i kroppen inte roligt.
Men nu ska jag gå och göra nått annat.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar