onsdag 3 november 2010

3/11

Hej!
Idag är det verkligen dåligt väder.
Hann inte skriva nått igår för jag hade först en städ och disk dag och sen gick jag till killens jobb.
Idag vet jag inte vad jag ska göra idag kanske jag ska ta och städa lite och sen kanske jag ska gå till hans jobb igen.
Det regnar idag vilket inte är så roligt.
Ska nog snart gå och äta frukost och se på tv.
Igår var vi en sväng på stan då han hade slutat vilket var ganska så roligt det enda jag köpte var lite fika haha.
Jag förstår inte varför mina ögon svider så det känns som att jag är trött men jag vill inte sova så jag ska nog gå bort från datan.
Men jag tror jag ska gå på hans jobb och vara där från 12 till 14 fast än pedofilen inte tycker om mej.
Han försökte döda min kille igår eller jalla fall göra så att han svimma för han var påväg att slå han med en stekpanna i skallen igår på lagret.
Och då jag är där så glor han verkligen ut mej medans dom andra  inte bryr sej vissa pratar med mej och vissa kollar bara lite snabbt, pedofilen är den enda som är verkligen dum mot mej medans dom andra är mycket snällare mot mej.
Men dom är tre mot en att jag får vara på jobbet så jag ska nog gå dit och vara tills han slutar kanske för jag har verkligen tråkigt.
Men nu ska jag gå och äta.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar