fredag 17 februari 2012

Hej

Hej!

Har inte uppdaterat sen i tisdag men det har inte hänt så mycket i mitt liv jo en hel del kanske ^^
Jag har stuckat foten i tisdags vilken jag märkte på onsdag morgon så då fick jag gå till skolsytern på dagen.
Så då har jag haltat omkring hela tiden och jag har fortfarande jätte ont det är ganska så jobbigt.
Igår torsdag så var jag först på stan med en kompis som jag inte hade träffat sen förra året det var jätte roligt att träffa han igen, sen efter det så tog jag mej en ensam middag på ett café innan jag gick till min farmor där jag var resten av kvällen.
För farmor fyllde år så då var vi där och firade henne det var jätte trevligt att träffa alla igen också var det trevligt att träffa alla kärlekspar ^^ nästan alla mina kusiner på min sida har skaffat sej en partner så det var trevligt att träffa dom fast än man kände sej lite ensam, men det är inget man kan ro för ^^
I helgen ska jag mest ta det lungt och vila foten för att hoppas att den blir bättre till nästa vecka eller till nästa helg då jag kanske ska till en kompis det kan nog bli ganska så roligt.
Ne nu har jag inte så mycket mera att skriva om här, sitter just nu på en tråkig lektion där jag tog mej tid att skriva ner några rader i min fina blogg.
Hoppas att ni alla får en bra och mysig fredag med era nära och kära så hörs vi här nästa gång jag har nått att skriva om.

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar