onsdag 8 februari 2012

Onsdag

Hej!

Jag har inte uppdaterat sen i måndags ^^
Men jag har legat sjuk i två dagar så har inte haft lust att skriva så mycket.
Jag kan inte påstå att jag börjar bli bättre för jag har sjukt ont i magen också känner jag mej både trött och hängig.
Denna vecka vart inte alls som jag hade tänkt mej.
Jag hade ju tänkt åka upp till Arvidsjaur i helgen men det blir helt enkelt att stanna hemma och pyssla om sej själv plus tycka synd om sej själv.
Idag har jag varit tillsammans med han i en månad det gör mej glad då jag tänker på det ^^
Idag har jag inte gjort så mycket har försökt ta det lungt för om jag gör nått får jag sjukt sjukt ont i magen.
Men var jallafall med min bror ett tag och sen var jag hos mormor en stund men annars har jag bara sovit.
Jag hoppas att jag blir frisk till nästa vecka!
Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mera så.

Hej då hoppas ni har en bättre vecka än mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar