måndag 13 februari 2012

Måndag

Hej!

Sitter på skolan just nu.
Håller på med några internet uppgifter.
Igår så var vi som sagt ute på en foto utflykt.
Det var ganska så roligt fast jag hittade inte sådär jätte mycket att fota.
Snart så har vi Annika sen har vi lunch och efter det så har vi två lektioner till tils vi slutar.
Imorron ska vi på utbildningsmässan det kommer nog säkert bli ganska så roligt.
Fast finns inte så mycket att göra där och man är nog ganska så less efter bara nån timme.
Funderar på att hitta på lite andra saker också på tisdag men vet inte får väl se.
Det enda jag vet är att jag och min kompis ska gå ut och äta lunch det kommer nog att bli roligt ^^
Jag kanske skickar in i ett mobil inlägg sen eller ett vanligt inlägg.
Får väl se om jag orkar.
Jag vill bara hem!
Ne nu ska jag fortsätta med mina internet uppgifter så att jag blir klar med det någon gång.

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar