torsdag 2 februari 2012

Torsdag

Hej!

Hoppas att alla har haft en bra torsdag vars ni än befinner er!
Jag har gjort en rolig upptäckt att det inte bara är folk från Sverige som läser min blogg utan folk från andra länder också, det är riktigt roligt =)
Själv så har jag inte gjort så mycket, hade bara två st lektioner idag och efter det gick jag först till kuratorn för ett sista samtal hos henne på en bra tag nu hoppas jag.
Sen så gick jag runt lite på stan bestämde mej för att ta en fika, efter att jag hade fikat så gick jag runt på lite olika affärer.
Det slutade med att jag kom hem med en halsduk och ett par vantar ^^
Jag kan ju tillägga att det var -25 i Piteå idag så det där köpet behövdes.
Och det värsta är att det inte verkar ge med sej heller förens onsdag nästa vecka då det äntligen blir lite varmare igen.
Jag saknar sommaren och värmen just nu!
Imorron är det äntligen fredag igen och sen är det helg.
Till helgen blir det mest att ta det lungt, på lördag ska jag med pappa till skellefteå på POFFs årsmöte bara för att jag vill se vad dom gör där och veta vad det blir för körningar som man kan se framemot.
Också får man god mat =D
Ne nu har jag inte så mycket mera att skriva här så jag vill bara önska er alla en fortsatt bra torsdag kväll!

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar