tisdag 31 januari 2012

-

Hej!

Nu var det verkligen ett tag sen som jag skrev här.
Det har inte hänt så jätte mycket i mitt liv på sista tiden.
Har mest haft diverse olika tankar om saker och ting.
Idag har jag haft skola som vanligt, på idrotten så gick jag till farmor och molly och gick ut med dom på promenad det var trevligt.
Annars så har det nog inte hänt så jätte mycket roligt på skolan, det är som alltid man vaknar, äter frukost, klär på sej, går till skolan, har skola, kommer hem, äter middag, somnar.
Det är typ vad man gör på dagarna.
Tänk om man kunde hitta på mera trevliga saker att göra på fritiden men det går som inte att hitta på så mycket.
Jag har förresten börjat gå i flytta hemifrån tankar.
Under helgen har jag inte gjort så mycket, i lördags var jag på stan en snabbis med mamma och pappa, hittade mej ett par nya jeans och ett nitbälte <3
I söndags var jag och pappa ute med skotern, fick köra en bit också det är alltid lika kul!
Ne nu har jag nog inte så mycket mera att skriva om så jag får önska er en bra fortsatt kväll!

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar