måndag 16 januari 2012

-

Hej!


Hoppas att alla har haft en bra måndag.
Min måndag började väl sådär men den slutade bra.
Dagen började med att jag kände mej lite ensam och utanför på rasten men det gick till sej.
Hade tråkig lektion på trä också där vi aldrig har varit och där man sitter som i en glaskur där folk kan kolla in inte roligt.
Efter det så hade vi Annika då jobba vi med pengar och matte...tråkigt!....
Sen var det lunch och hål eller lång lunch.
Jag och Rebecka gick upp på bibblan och kolla lite.
Sen så hade vi Annika igen då  hade vi engelska, för lätt enligt mej.
Sista lektionen var bild som vi hade i våran bildsal vi får låna tills nästa skolår för att vi har fått vattenskada.
Då vi slutat skolan så gick jag och Rebecka in till stan för jag skulle fixa lite saker med brorsan.
Efter det så skjutsa vi hem henne.
Sen så åkte vi hem till brorsan där han hade provsmakning av tekila rose och någon mera det var roligt.
Också boka vi äntligen biljtterna =D *längtar*
Har inte så mycket mera att berätta om just nu, jo jag snacka med världens bästa kille idag i tele <3
Tomas jag älskar dej och det kommer jag alltid att göra <3

God natt mina läsare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar