måndag 9 januari 2012

-

Hej!
Denna blogg har svalnat av lite men jag ska försöka bli mera aktiv.
Under den här långhelgen har det varit en terräng helg för mej kan man som säga.
I torsdags for hela familj till stugan där jag åkte lite fyrhjuling med pappa.
I lördags för jag och pappa till Sikfors och kollade på rallyt som var där det var roligt.
I söndags så var jag och pappa ute med skotern och jag fick prova på att köra det var jätte roligt, det var inte alls svårt eller så.
I fredags så gjorde jag inte så mycket, vi var bortbjudna på middag hos grannen så vi gick dit och åt o drack, hade jätte trevligt fast efter ett tag vart det lite tråkigt så jag och min kompis gick upp på hennes rum och såg på film, också drack vi lite det var trevligt.
Någon gång ska jag få följa med henne och hennes kompisar ut det kommer nog bli trevligt.
Imorron börjar skolan igen och jag längtar inte!
Ne nu ska jag fortsätta redigera bilder och lyssna på musik med en katt i famnen.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar