söndag 15 januari 2012

Tjo

Tjo!


Hoppas att alla har haft en bra söndag.
Själv så har jag mest tagit det lugnt idag, det vart sovmorgon för min del, skulle egentligen följa med till mormor men där var jag ju igår så, så jag stanna hemma istället.
Har mest suttit framför min dator hela dagen, har också uppdaterat min bilddagbok som numera heter Dayviews typ dåligt namn och svårt att skriva, bilddagboken var mycket bättre det kunde man förkorta till bdb.
Efter maten så ville mamma att jag skulle följa med på en promenad så jag gjorde det, hade ändå tänkte gå en sväng idag.
Jag måste börja gå oftare ^^
I morgon är det Måndag igen och det betyder skola vilket är sjukt tråkigt!
Jag vill egentligen inte gå skola men det är sånt man måste göra.
Nej nu har jag inte så mycket mera att säga.
Jag laddar upp en bild som jag fotade igår då jag var ensam ute och fotade lite.

God natt mina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar