tisdag 24 januari 2012

.

Hej!


Hoppas alla har haft en bra tisdag!
Idag var det den längsta och jobbigaste skoldagen på hela veckan.
Tur att den går ganska så fort ändå.
Vi hade först två st media lektioner där vi gjorde olika inbjudningskort, började med det i fredags redan, idag gjorde jag till 40års fest och barnkalas, dom vart ganska så fina ändå.
Efter det så hade vi lunch då gick jag och Rebecka till Sunes och åt ^^
Vi gick på tre st promenader på hela dagen!
Först till och från skolan sen gick vi ut och gick på idrotten också fast än det var kallt.
Efter idrotten så hade vi trafik teori, jag klarade äntligen A fasen!
Det gjorde så att när jag kom hem så började plugga på riktigt det typ kicka igång mej.
Kanske jag kommer att klara körkortet ändå!
Vi tar fortfarande hand om min kompis katt det går jätte bra.
Längtar till imorron!
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll!
Bilden är på min brors katt, inte på den katt vi tar hand om.

Hej då!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar