måndag 2 januari 2012

Hur mitt 2011 har varit

Fem händelser som varit bra 2011?
1. Gjorde slut med han jag hade varit för mycket med
2. Träffade en massa nya underbara vänner
3. Fick en systemkamera av pappa
4. Mitt motor intresse väcktes till liv igen
5. Hade världens roligaste sommarjobb

Fem händelser som varit sämst 2011?
1. Moster dog i cancer
2. Mycket bråk
3. Mitt pyske svek mej efter allt som hänt
4. Fick många dåliga tankar om mitt liv
5. Mamma vart sjuk

Vad har du lärt dej 2011?
Redigera mina bilder i Photoshop

Blev 2011 som du hade tänkt dej?
Nej det kan man väl som inte säga att det vart

Vilka kläder har du använt mest?
Jleggings, tröja och mjukjacka

Vad har du lyssnat på för musik?
Mest hip hop musik

Vad har du tittat på?
Har inte sett så mycket på tv och så

Vilka människor har du varit mest med 2011?
Mina underbara nya vänner

Vilka nya personer har du lärt känna 2011?
Det är massor kan inte räkna upp alla ^^

Vad är det vackraste du fått 2011?
Min systemkamera

Vad är det bästa du har läst?
Har inte läst så mycket

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Körde bil för första gången
Körde pappas fyrhjuling för första gången på en offroad träff

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i 2011?
Nej inte vad jag vet om

Vad var din största framgång 2011?
Foto

Bästa köpet?
Mina hello kitty hörlurar

Vad spenderade du mest pengar på?
Resturang, när det var dålig mat på skolan

Vad önskar du att du gjort mer?
Rest och hälsat på mina vänner

Favoritvideo 2011?
Vet inte riktigt

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Försökte fira den så gått det gick fast än alla var ledsna för att moster dog dagen innan min födelsedag

Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Svart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar