onsdag 11 januari 2012

-

Hej!
Sitter på skolan just nu och har rast fast det har vi haft länge.
Än så länge har vi inte gjort så mycket vettigt på skolan idag, men det blir nog bättre snart.
Har sjukt tråkigt också är vi bara två st i klassen idag vilket är ännu tråkigare.
Verkar som att mina andra klasskompisar antingen har försovit sej eller så skolkar dom, det är bara dom som vet jag vet inget.
Jag tror att jag börjar bli förkyld har inte mått så vidare bra nu i två dagar, ibland hostar jag och ibland fryser jag.
Också är jag något trött jag vet inte vad jag ska göra.
Igår så var jag med mamma hela kvällen eller jag somna på soffan från 18-20 på kvällen så jag orkade bara sätta mej vid pappas dator och kolla facebook lite snabbt inte blogga.
Nu har det blivit bestämt att jag ska resa till Norrköping under mitt påsklov det kommer nog bli sjukt roligt och som tur är så har man vänner där nere som man kan joina om man får tråkigt på dagen.
Lär nog bli gymmet för mej då för första gången!
För jag känner en som är varje dag på gymmet som bor nere i Norrköping som jag funderar på att träffa då jag ändå är där nere.
Jag har typ redan börjat planera fast än det inte är för ens v 15.
Måste boka biljetter också!
Jaja nu ska jag se om jag kan hitta på nå mera roligt på datorn innan läraren kommer tillbaka.
Hej då ha en bra dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar