lördag 25 februari 2012

Lördag

Hej!

Hoppas att ni alla har haft en bra lördag och att ni inte dricker för mycket.
Själv så har jag haft en super rolig dag på Pite Havsbad med Tomas och Krille.
Vi började dagen med att gå till Skeppet så då hängde vi där ett tag innan vi drog till hotellet.
Dom hade typ hyrt världens finaste rum, jag vart verkligen svartis på dom!
Sen så flumma vi på och snacka lite,efter en stund kom Tomas morsa och hämta mej och Tomas, de var jätte roligt att träffa hans morsa och styvfar, sen fick jag träffa hans moster,kusin och kusinbarn det var verkligen roligt.
Efter det for vi tillbaka också basta vi lite det var roligt.
Efter att vi hade bastat så tog vi det lungt en stund innan jag var tvungen att fara hem.
Men kan säga en sak det var sjukt roligt att träffa Tomas igen, det får inte bli längre uppehåll nu!
Också var det sjukt roligt att träffa sin "bror" =) han som jag bara träffat på lite snabbt men aldrig varit med en hel dag!

Hoppas ni får en bra fortsatt lördag kväll.
God natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar