söndag 4 mars 2012

Hej

Hej!

Nu var det verkligen länge sen jag skrev här men det har inte hänt så mycket i mitt liv.
Men nu kände jag för att slänga iväg ett inlägg för jag kände mej så skrivsugen ^^
Idag så har jag och pappa varit ute med skotern det var jätte roligt.
Fast jag lyckades välta med den men det gick bra ändå.
Igår så fick vi sportlov äntligen så det var väldigt skönt fast än man typ har hela veckan planerad men det är ju ganska så skönt att ha det också.
Imorron så ska jag och mamma en sväng på stan och bara kolla runt lite, det kommer nog bli roligt.
Jag vet inte riktigt vad jag mera ska säga, veckan innan sportlovet var ganska så lugn och tråkig med tanke på att min bästa kompis var borta så det vart en tråkig vecka.
Hoppas att ni alla har haft en bra helg =)

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar