fredag 30 mars 2012

Hej

Nu har ännu en skolvecka gått.
Tycker veckorna går fort nu för tiden fast än inte alla dagar är så roliga.
Har gått omkring och mått sådär nästan hela veckan, det har varit ganska så jobbigt.
Kort sammanfattning av skolveckan:
Måndag:
Lektioner som alltid.
Om jag ska vara ärlig så minns jag inte sådär jätte mycket om vad som hände i måndags.
Minns att på kvällen gick jag hem till brorsan och var där en stund, det var väldigt roligt att få vara med han.
Tisdag:
Kuratorn, snack med farmor och träffade Tomas och Cilla.
Var med dom på stan det var sjukt roligt och jag glömde bort allt för en stund det var skönt.
Onsdag:
Helt vanlig tråkig dag på skolan.
Men hade möte med mina mentorer och kuratorn, gick väl sådär, då det kändes som att dom inte alls lyssnade på mej som jag ville.
Fick veta att jag har kvar minst 7-8år i plugget om jag ska plugga folkhögskola och universitet, det kändes väl sådär.
Men fick svårare uppgifter och så, jag hoppas att det kommer bli bättre och till hösten ska jag på en veckans studiebesök på en folkhögskola och se hur det är.
Torsdag:
Vanlig kort dag på skolan sen gick jag och Rebecka ner på stan, gick till Blå Ängeln och åt middag eller jag åt, Rebecka var bara sällskap, sen så gick vi till farmor och var där.
Hade också min andra trafik teori lektion, denna gång var det med en annan lärare så det vart lite jobbigare.
Men det är bara att gilla läget.
Fredag:
Idag så hade jag först tandläkaren och jag kan säga det var första gången som det gick bra för mej där, det kändes skönt att inte behöva nått återbesök.
Kring 10 hade vi en liten musik lektion eller hur man ska kalla det, under torsdagen hade vi fått göra egna instrument av återvunnet material, det var ganska så roligt fast än jag fick den där jobbiga dagis känslan igen.
Sen hade vi bara vanliga lektioner.
Och nu sitter jag här och lyssnar på Spotify samtidigt som jag sitter och tänker, mår inte sådär jätte bra heller.

Jag hoppas ni får en bra helg <3
Hej då =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar