onsdag 21 mars 2012

Hej

Idag har jag inte gjort så mycket.
Har inte haft min bästa dag men kvällen vart bättre.
Gick hem från skolan idag det var ganska så skönt att gå med musik i öronen och bara ta det lugnt och få tänka.
Det är så mycket stoj,skrik och prat på skolan så man kan inte gå undan för att typ få en lugn stund, det kan göra mej lite galen ibland.
Och då man går i samma klass som en som snackar hela tiden fast den personen säger sej ha jätte ont i halsen så surrar han på ändå, ganska så jobbigt.
Jag börjar bli mer och mer skoltrött, men i helgen ska jag fara bort och få rensa tankarna, få snacka av sej och bara ta det lugnt det kommer nog bli väldigt skönt och roligt.
Då jag var nästan hemma så kom brorsan och plockade upp mej så sista biten fick jag åka bil men det var ganska så skönt då jag var ganska så less på att gå.
Det är inte de roligaste att gå från skolan och hem då det är några km.
Fick också veta om min praktik och jag ska vara en vecka med min bror och resten på lagret på hans jobb, det kommer nog bli roligt.
Jag hoppas på en bättre dag i skolan imorgon, och efter skolan ska jag och mamma på stan, jag ska få mej en skinnjacka som är jätte cool.
Gillar den starkt!
Nu ska jag ta och gå o lägga mej.
Jag önskar alla en god natt och ha en bra dag imorgon så kanske vi hörs imorgon.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar