måndag 26 mars 2012

Hej

Idag var det då måndag igen.
Var en ganska så tråkig dag på skolan idag då vi bara var tre st i klassen.
Helgen har varit helt underbar jag kan inte klaga på nått.
Det var super roligt att äntligen få träffa sin älskade pojkvän.
Jag tror nog aldrig jag har känt så här förr för någon allt känns som en underbar dröm.
Hela helgen känns som en dröm.
Idag har jag inte gjort så mycket.
Har haft skola som vanligt sen då jag kom hem så pluggade jag lite och just nu så sitter jag hos brorsan.
Sitter med hans mini laptop så ibland blir det stavfel.
Jag är inte van vid att sitta vid en sån här liten laptop.
Mina föräldrar lämnade mej ensam hemma för dom skulle på nått vägmöte så då bestämde jag mej för att fara till brorsan.
Jag hoppas bara inte att dom har glömt mej, skulle inte vara så roligt haha.
Jag hoppas att ni alla har haft en trevlig måndag eller kanse roligare än min måndag.
Hej då!
Hoppas ni får en bra måndag kväll och en bra tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar