onsdag 7 mars 2012

Crazy

Jag måste bara skriva det här någonstans och då får det bli på min blogg!
Jag blir så galen på alla som håller på att ring terra mej och hör av sej då jag inte vill att någon ska höra av sej, jag har verkligen inte någon lust att snacka med nån!
Om man inte svarar på mobilen då den personen ringer en gång då kan den väl förstå att man inte vill snacka!
Tydligen ska kan inte denna person förstå det utan håller på att ringa mej hela tiden jag börjar bli så sjukt less.
Också blir jag galen på alla som håller på att dra i mej, jag får inte bestämma själv vad jag ska göra på helgerna utan det ska någon kille bestämma, jag vill inte fara till någon och då är det de som gäller!
Sen kan dom vara snälla och sluta tjata innan jag blir helt galen!
Nu ringer det igen denna gång är det okänt men det är nog den person som hålt på att ringa hela kvällen nu!
Hur får man tyst på personer man inte vill snacka med?
Också sitter jag och läser en fjortis blogg jag förstår inte varför jag gör det.
Vad är meningen med mitt liv just nu, kan någon säga det till mej?
Jag går snart under!
Mitt liv är hemskt och jag vill bara bort från allt, kan ingen boka en utlandssemester åt mej så jag inte kan sitta vid denna dator eller vid min mobil.....jag börjar bli så less på allt och alla.
Jag var bara tvungen att få ut mina aggressioner någonstans.
Också verkar det inte som att folk förstår, i ett förhållande ska väl båda vara lyckliga och inte bara en eller är det kanske så? ska inte tjejen få vara lycklig medans killen är jätte lycklig?
Ska man vara med någon som man inte ens har känslor för?
Jag börjar bli så less på allting nu så snart drar jag bort från allt eller nått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar