tisdag 27 mars 2012

Hej

Denna dag har verkligen varit konstig.
Först ett ganska så jobbigt möte hos min kurator, efter att jag gått där ifrån fick jag jätte ont i huvudet och vart jätte ledsen, gick då och hängde en stund i småstaden.
Då jag satt där så kom farmor och var med mej en stund det var trevligt, hon hade fått reda på att jag kanske ska byta skola.
Imorron ska jag på möte med min kurator och mentor/mentorer och snacka om det.
Får väl se hur det blir men farmor håller med om att jag inte passar på den skola jag går i just nu och att jag verkligen inte passar i min klass och det är nog sant.
Jag hoppas att det går bra imorron.
Efter att jag gått en stund så träffar jag på Tomas så då stog vi och snacka en stund sen så var jag med han tills han och Cilla skulle fara hem.
Det var trevligt att träffa han igen.
Vi gick mest omkring och flumma och jag började faktiskt må så mycket bättre då.
Det var nog tur att Tomas var inne i stan då annars hade jag nog fortfarande mått dåligt.
Han är verkligen en av mina bästa vänner och Cilla är också en bra vän.
Just nu så sitter jag och lyssnar på musik, vet inte riktigt vad jag ska göra.
Hoppas ni får en bra tisdag.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar