tisdag 20 mars 2012

Hej

Idag har jag haft fullt upp,först vallsberget i några timmar,först gick vi tipspromenad sen efter det åt vi lunch,de var faktiskt gott fast än jag var lite skeptisk först,efter att vi hade ätit och suttit ute så gick jag och två till in i värmestugan och hängde där,vi gick inte ut nå mer resten av tiden.
Efter att vi kom tillbaka till skolan gick jag direkt till Sunes och åt middag,andra dagen i rad jag äter där.
Efter det gick jag till farmor och satt där till fyra,de var som alltid trevligt.
Efter det gick jag till pite trafik och hade min första teori lektion,de var riktigt trevligt,jag vart också vän med en som också gick det.
Pite trafik känns mycket trevligare än Roberts,fast än de är lite längre så är de värt de,för det är sjukt trevligt,snälla människor,modernt och bra.
Nu vill jag verkligen plugga och ta mitt körkort!
Ne nu börjar jag få lite ont i armen så jag vill bara önska er en god natt och fråga på i frågestunden.
Hej då =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar