lördag 17 mars 2012

Tjo!

Det börjar bli mindre och mindre som jag uppdaterar denna blogg men jag måste försöka bli bättre.
Denna vecka har det inte hänt så mycket för det vart en ganska så kort vecka för mej
Vart sjuk i onsdags så sen dess fick jag vara hemma men på måndag blir det nog skola igen.
För jag börjar känna mej friskare vilket är roligt.
För det är ganska så tråkigt att vara hemma hela tiden och bara hosta, ha feber och sånt, och känna att man knappt kan andas.
Var ju tänkt att jag skulle åka bort i helgen men så vart det inte då jag kände mej fortfarande dålig på fredagen så det blir nästa helg istället, det kommer nog bli roligt att få komma bort, hoppas bara dom här hemma går med på det men det borde dom göra.
Imorron så ska vi på kalas till världens sötaste unge Ida-Linn som fyllde 2år i veckan men vi ska dit imorron, tur att man mår lite bättre så att man orkar fara dit.
Idag så har jag mest bara tagit det lugnt, det kan vara ganska så skönt det också.
Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och snackar ska jag fortsätta redigera bilder.
Kanske inte världens roligaste lördagskväll men ibland orkar man inte göra så mycket ^^
Jag hoppas att ni har haft en bra lördag och att ni kommer få en bra söndag, jag lovar att försöka uppdatera lite oftare.

Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar