onsdag 7 mars 2012

Hej

Hej!

Idag har det hänt lite saker, i nog med att jag på en och samma dag har varit ute med en hund två gånger först gick jag en halvtimme och sen hel timme, det var sjukt jobbigt!
Jag har också blivit galen på min förra kille, gjorde slut med han idag för han gjorde mej bara less och sur hela tiden, hade inte riktigt nå känslor för han, om man inte kan acca att jag ibland vill vara ifred så är det jobbigt.
Visst jag vet att jag snart kommer gå över från att vara emo Linnea till fjortis Linnea vilket känns lite jobbigt, men jag har det så sjukt jobbigt i mitt liv just nu så det är inte sant!
Den enda som kan få mej upp på fötter ibland är Christian som är en kille man kan snacka med om allt och alla, det bästa med han är han lyssnar på mej.
Då jag skulle kolla på en Metallica dvd så somnade jag, ja vet inte om det var för att den var tråkig eller om det var musik eller om det var för att jag bara var trött.
Jag vet inte riktigt vad som händer i helgen jag funderar på att fara bort men ändå känner jag mej för sjuk och hängig för att fara någonstans, så jag funderar på att ta det nästa helg och bara vara ensam i helgen.
Omg! jag vart nyss jätte rädd då våran hemtelefon ringde!
Ne nu vet jag inte vad jag ska skiva så jag slutar detta inlägg här.

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar