måndag 19 mars 2012

Jag älskar dej

Jag älskar dej.
Du är det bästa som har hänt men och varje gång jag snackar med dej så blir jag glad.
Just nu så sitter jag och tänker på dej och har små fjärilar i magen.
Jag tror att jag har blivit kär på riktigt.
Jag längtar tills vi träffas då jag får känna din närhet och värme.
Varje gång jag ser på dej sitter jag och ler och tänker på vilken tur att jag hittade dej.
Du är verkligen det bästa som har hänt mej.
Jag älskar dej mer än nått annat på denna jord.
Jag skulle aldrig kunna svika dej.
Jag vill dela resten av mitt liv med dej.
Då jag mådde som sämst kom det en ängel in i mitt liv det var du som kom.
Samma dag som vi börja snacka så stuka jag foten, jag kanske föll för dej, det var kanske därför jag stuka foten.
Sen första samtalet har jag tyckt om dej.
Jag klarar mej inte utan dej, då jag mådde som sämst fick du mej att må bra.
Jag älskar dej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar