lördag 17 mars 2012

Min tro

Jag fick en fråga om jag kunde berätta lite mera om vad jag hade varit med om för uppleveler som jag berättade om i ett inlägg som jag skrev 3:december som heter "Dag 9-Min tro"
Jag berättade där om att jag hade varit med om lite underliga saker, kan berätta om några.
En gång var då jag satt i vardagsrummet och kollade på tv med morsan, vid ena väggen har vi ett svart vitrinskåp, då jag kollade dit var det som att jag såg min farfar klart och tydligt, jag minns att jag fick rysningar och jag var helt inställd på att det var pappa som kom och kollade på vad vi kolla på, men så var det inte för han satt i sitt rum, andra sidan av huset, jag minns också att mamma hade sett hur jag hade ändrat färg i ansiktet från vanlig hudfärg till kritvit, sen kan jag inte vara på gamla ställen utan att jag får rysningar och en känsla av att jag inte vill vara där.
Jag var en gång i ett studentenrum där det hade hänt saker, jag vill inte vara i rummet själv för jag kände en obehaglig känsla.
Nu för tiden så kan jag inte ens sova i ett helt mörkt rum för jag känner obehag hela tiden.
Förr kunde jag inte heller vara ensam hemma utan att jag kände det där obehaget som om jag inte är ensam i rummet, har också sett skuggor och känt av vissa saker.
Nu kanske ni tror att jag är konstig men det här jag berättar om är 100% sanning, och det började några år efter att morfar och farfar hade gått bort.
Det är inte roligt att känna så, ibland kan det bli väldigt jobbigt och det är ganska så jobbigt att jag inte kan gå in i gamla hus utan att känna det där trycket mot bröstet och obehaget.
Jag har också känt av kalla fläckar.
Jag kan skriver ett hur långt inlägg som helst om det här men nu slutar jag detta inlägg så ni inte börjar tro att jag är galen men som sagt allt detta är 100% sanning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar