söndag 11 mars 2012

Snart är lovet slut

Hej

Buhu! snart är lovet slut!
Jag vill inte till skolan imoron det känns jobbigt....fast mitt lov har varit gode så roligt ändå och det är ju bra.
I måndags så for jag och mamma in till stan och var där tills pappa kom och hämtade oss det var väldigt roligt, fast än hon är lite rolig då man typ möter "snygga" killar eller "coola" killar då ska hon alltid kommentera.
Köpte årets första milkshake också =D
I tisdags så var jag med min bror hela dagen, det var verkligen roligt fast än det var ganska så jobbigt att stiga upp tidigt.
Vi åkte till Haparanda och sålde bröd det var väldigt roligt.
Då vi var tillbaka i Luleå och var klara på lagret så for vi till Candy World och köpte lite godis =)
Och bara för att det var så trevligt for vi och köpte pizza på Hawaii också =D
I onsdags så var jag och mamma hundvakt till Molly det var verkligen roligt, vart ganska så många promenader på en och samma dag men det var ändå roligt att få ta hand om en hund.
I torsdags så tog jag det bara lugnt och sov ett bra tag, för jag kände mej sjukt slut också kände jag mej lite sjuk så då vart det en vilodag för mej.
I fredags så var det som också en vilodag för mej, det kändes som en lördag också för pappa var också hemma från jobbet ^^
Igår (lördags) var jag ute med fyrhjulingen för första gången detta året, det var verkligen roligt fast man vart lite skitig och det var lite svårt i trafiken men det kommer nog gå bra snart.
Då jag kom hem så for vi till stugan och hälsade på mormor och Daniel det var trevligt.
Och idag söndag har jag mest tagit det lugnt eller efter frukosten och efter en skön dusch så gick jag och mamma ut på en fotorunda till Furunäset, det var roligt, sen fick vi skjuts tillbaka hem haha.
Det var typ allt som har hänt under mitt lov och imorron är det skola igen, sjukt tråkigt!
Men det är bara bita i det sura äpplet och tänka att det bara är några veckor kvar till det super roliga påsklovet då jag äntligen får åka bort!
Hoppas ni har haft en bra helg/vecka alla mina kära läsare, och nu tar vi nya tag till denna vecka <3

Hej då <3
Skickar med några bilder, första bilden är på Molly då jag och mamma var ute och gick med henne, andra bilden har jag fotat förr i vinter tyckte bara att den var så fantastisk fin så den fick följa med och sista bilden är på mej ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar