torsdag 14 oktober 2010

14/10

Hej!
Det var verkligen länge sen jag skrev men vad ska man skriva om då det inte händer så mycket?
I helgen var jag i Boden och firade killen som fyllde hela 22 år!
I måndags gjorde vi inte så mycket på skolan jag gick mest omkring och var trött haha.
I tisdags hade vi vanliga lektioner och efter skolan så gick jag hem det var ganska så skönt om det inte hade varit så kallt.
På kvällen for jag och pappa till stugan för att han skulle tömma ut vattnet och sen skulle vi och handla.
Igår onsdag var det också skola som alltid plus att jag var utan vänner och ett långt hål jag var tvungen att slå ihjäl på bästa sätt fast än man fick höra en massa klag från klag fjortisen som går i min klass hon är sååååå jobbig jag står nästan inte ut.
Hon har hållt på ända sen hon började att tracka mej ursch jag hatar verkligen henne men ingen lärar vet nått om det.
Idag torsdag hade vi skolfotografering jag tyckte att jag för en gångs skull vart bra på skolfoto och eget foto.
Fick mitt hår fixat också lite snabbt och det gjorde nog väldigt mycket.
På musiken såg vi först en tråkig film sen så såg vi då lärarna spelade Guitar Hero eller vad det nu heter.
Det var nog allt jag hade att skriva om.
Hej då skriver kanske i helgen.
Puss hej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar