tisdag 5 oktober 2010

5/10

Hej!
Månaderna och åren går verkligen fort.
Tänk om bara några månader är det ett nytt år och tänk snart är det julafton igen!
Tiden går fort när man har roligt som man brukar säga.
Jag har varit dålig på att uppdater men det är väl för att det inte har funnits nått att skriva om, fast det finns det väl inte nu också kan man väl säga.
Jag saknar min katt Kålan som måste bo i vårat garage i två veckor för att vi har katt pojkarna hos oss.
Jag har också klantat mej så jag går med omlindad fot om jag inte går med det så gör det väldigt ont.
Idag har jag inte gjort så mycket det gammla vanliga...
Skola sen hem och ta det lungt.
Försöka få ner nån rad i bloggen så den inte dör ut, fast jag vet att ingen ändå läser för det är ingen som lämnar nått spår efter sej vilket är tråkigt.
I min förra blogg var det många som besökte mej men inte här, när jag har fixat ett vettigt namn och en sån fin blogg men jaja jag är väl inte populär.
Nästan lördag ska jag på stan med pappa och vi ska kolla på ett abonemang plus att jag ska få en ny tele det är en experia x10 mini pro!
Häftig och liten haha :P
Ne nu ska jag snart gå och sova så go natt alla, slänger in en bild <3
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar