onsdag 29 september 2010

29/9

Hej!
Idag har det varit skola som vanligt.
Hade fyra media lektioner idag fast än vi skulle ha tre media och en data.
Gick ut och åt med mina vänner idag för det var ingen god mat på skolan.
Sen hade vi två lektioner med Annika där vi först hade lite svenska sen så hade vi en bild lektion med henne.
Man kan väl säga att jag typ har två bild lektioner i veckan.
Sen då jag slutade så gick jag och en kompis på stan köpte ett stort antecknigsblock till mej och ett litet till henne för hon ville ha ett men hade inga pengar så jag var snäll och bjöd.
Fast jag fick ändå tillbaka 10kr hehe <3
Fick också veta att det blir två boden resor på raken, första ska jag göra på fredag och den andra ska jag göra nästa fredag för nästa helg fyller sötnosen år så då ska jag så klart fira han.
Imorron är det längsta dagen på hela veckan gud vad jobbigt för jag är alltid typ död då jag kommer hem så det är inte roligt.
Funderar på att skolka från den lektionen och fara hem för vi ska ändå inte göra nått spec och en mindre borde väl inte göra så mycket?
Vi får väl se hur jag mår imorron för jag har en bra tendens att få världens huvudvärk typ sådär sent på dagen och det jobbigaste är att vi har två timmar media innan musiken, musik är den sista lektionen jag har på dagen.
Men nu ska jag sluta skriva här.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar