onsdag 22 september 2010

22/9

Tjo!
Nu var det verkligen länge sen jag skrev här men jag har inte riktigt haft lust och tid till att skriva.
I helgen har jag varit med killen och ja resten av veckan har varit som alla andra veckor med skola.
Jag längtar till veckan 44 för då har vi äntligen lov och då ska jag vara med killen i minst en vecka eller jalla fall några dagar!
Idag var det tomt i uppis för att hr 1-2 och sm 3-4 var i Haparanda Ikea och hade roligt.
Medans vi andra slava på skolan haha.
Efter skolan så gick jag på stan och shoppa för jag hade fått pengar av morsan som jag fick köpa lite av varje för <3
Jag älskar min mamma <3
Jag köpte en hello kitty mjukjacka,sockar och underkläder, till mamma köpte jag ett nagellack.
Sen for jag till farmor och fick lite mat också fick jag skjuts hem!
Imorron är det som vanligt skola och det är det nästa dag också haha :P
Snart är det helg vet inte riktigt vad jag ska hitta på då, hade viljat till Skellefteå men jag vill inte fara dit för jag vet inte om en viss person som bor där är sur på mej och jag är rädd för att träffa den.
Men nu orkar jag inte skriva.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar