fredag 3 september 2010

3/9

Hej.
Just nu sitter jag hos min kille.
Har just varit på Milano och ätit det var gott fast jag inte åt så mycket.
Idag på skolan så har vi inte gjort så mycket.
På grafisk kommunikation så gjorde vi klart logotyp jobben så nu ska jag börja med schabloner.
På ljudmedia så hade musik pussel fast vi kunde inte jobba så länge för att internet la av.
Så då fick vi en längre lunch rast.
Efter rasten hade vi bild då gjorde jag klart mitt jag collage.
Också fick vi lite egna saker vi ska använda på bilden.
Vi slutade tidigt så då gick jag och en kompis på stan köpte ett par tights för 79kr billig värre.
Klockan 15 satte jag mej på en buss till Boden där jag kommer vara hela helgen skoj.
Snart ska vi gå till godis arenan och köpa godis och lite annat gott.
Nu ska jag gå och våldta kille som ligger i soffan.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar