lördag 25 september 2010

Helg

Tjo!
Äntligen så är det helg igen :D
Sov till nio nått sen gick jag upp och åt lite frukost haha.
Efter det så la ja mej i sängen och läste en bok och just nu sitter jag och lyssnar på musik och myser med min katt Kålan.
Igår åkte ju katt pojkarna hem så då fick Kålan komma in i huset igen och jag kan säga er en sak hon är bara med mej hela tiden haha XD
Min söta lilla katt gumma <3
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag hade gärna viljat fara bort men pappa är och tar upp våran båt och sen ska han väl fixa med den hela dagen så det blir inget av det.
Jag känner snart att jag måste gråta för jag känner mej så ensam och jag saknar verkligen killen varför måste han bo så långt bort?
Hade gärna varit med han idag men han bor ju så långt bort och jag far bara till Boden varannan helg för annars blir det så dyrt men mina ben håller på att brinna upp så hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar