torsdag 2 september 2010

2/9

Hej!
Idag är det torsdag sista dagen på våra kick off dagar.
Imorron börjar allt som vanligt och man börjar vanlig tid igen.
Jobbigt att börja 8.10 fast jag slutar 14.30.
Idag har vi inte gjort så mycket.
Har haft tisprunda och korv grillning på Strömlida, sen fick vi sluta kring 13 tiden.
Resten av dagen har jag väl inte gjort så mycket kan man väl säga jag har mest suttit här vid pappas data och kollat runt lite på internet, och gjort en skoluppgift som jag inte hade lyckas få iväg så jag hoppas den kom rätt nu.
Jag har också suttit och snackat på msn med min älskling som jag ska besöka imorron.
Det kommer nog att bli roligt, det är alltid roligt att fara till Boden tycker jag.
Fast han är väl inte precis kry min kille så jag får väl kanske ta hand om han hehe.
Så det är därför det är bra att vi slutar 14.30 imorron så jag hinner med bussen för jag vill ju inte missa den haha.
Jag vet inte vad jag mera kan skriva....
Jo kan ni som läser min blogg lämna en liten kommetar för det skulle vara roligt att veta vem som läser den här bloggen?
Om det nu är nån som gör det.
Men nu ska jag nog göra nått annat fast det var ganska så roligt att sitta och skriva så här haha.
Fast jag har ju inte så mycket mera att berätta så hej då alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar