måndag 6 september 2010

Helgen

Hej.
Jag har inte skrivt på hela helgen nästan men det var ju för att jag var hos killen.
Jaja jag kan ju berätta lite kort om helgen.
I lördags vaknade vi kring 9 tiden av att hans farsa ringer och dom snackar en stund försökte sova men det gick inte så vi gick upp sen.
Efter nån timme så ringde hans morsa och frågade om vi kunde ta hand om hennes hund Fanta för att hon skulle till Brännland och träffa en som hon tycker om där.
Så vi var hundvakt från 11 till 21 så det vart en ganska jobbig men också soft dag.
Såg också på en massa millitär fordon som  for omkring på hans gata det var ganska så häftigt.
I söndags lirade vi lite GTA ska typ försöka dra hem det jag också typ när jag har skrivit klart.
Också for jag ju då hem igår söndags var lite tråkigt men sånt är livet.
Idag måndag har det varit skola som vanligt orkar typ inte skriva om det för jag har världens huvudvärk just nu.
Jaja hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar