onsdag 8 september 2010

Tisdag och Onsdag

Igår skrev jag inget för jag hade sån huvudvärk så jag orkade inte.
Det var jalla fall skola och sen då pappa kommit hem och vi hade ätit så for vi ut med båten.
Det var roligt fast jag hade huvudvärk.
Idag onsdag har det varit skola som vanligt.
Först hade jag två media lektioner, efter det hade vi lunch och efter lunchen hade vi datakunskap, där vi jobbade med world 07, den nyaste world fast det är världens lättaste övningar!
Efter datan hade vi Annika där vi gjorde nått fråge grejs och såg på en film om valet igen,gjorde det igår också.
Sen hade vi estetisk där vi fick börja göra typ höst fönster.
Fast det enda vi hann det var att måla hela pappret i höst färger och få en ram runt inge mera.
Så jag hann med min buss hem som tur är hade blivit lite jobbigt att gå typ.
Har inget mera att berätta om mina dagar så det får räcka såhär.
Det är jag det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar