torsdag 16 september 2010

16/9

Tjo!
Varför låter jag glad när jag inte är det?
Varför bråkar jag och joakim fast än jag inte vill det?
Det är så många frågor som far i mitt huvud just nu.
Jag vet inte vad jag ska göra och sånt det är jobbigt just nu.
Jag har inte gjort så mycket idag bara typ annika tre lektioner sen media och sist musik.
På annikas lektioner så jobba vi med matte,val och höst haha :P
Och så jobba vi med arbetsmiljö LABC, larma,andning,blödning och chock.
På median så gick vi först och rösta på skolvalet och sen hade vi lektion från 12 nått till 14.10 det kan man kalla lång och jobbig lektion.
På musiken så skrev vi egna låt texter eller vi var indelade i två grupper.
Sen efter det så fick vi sluta tidigt för att vi hade varit så duktiga.
Då for jag och pappa och kollade på båtar som skulle upp det var väl roligt.
Ja sen har det inte hänt så mycket mera.
Jag ska prova ringa Joakim snart tror jag om ja vågar ja vet it.
Men hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar