söndag 12 september 2010

Helgen

Tjo.
Då var det söndag kväll igen då ursch vad helgerna går fort.
Igår lördag gjorde jag inte så mycket eller ja jag hjälpte morsan att baka lite till idag det gick väl bra dom vart då goda haha.
Sen gjorde vi inte så mycket mera på lördagen, jag satt typ mest och softa eller pyssla.
Jag har verkligen fått pyssel feber.
I mitt rum håller jag på med pärlplattor och i tvrummet gör jag just nu scrapbooking.
Jag ska fota och lägga upp här när jag får tid.
Idag söndag har pappa haft kalas så det har varit lite folk hos oss hela dagen, eller ja mormor och farmor kom då jalla fall.
Åt tårta och fika sen hade vi en ganska så stor middag men farmor for hem till sej så det vart jag,mamma,pappa,brorsan och mormor som åt men det var ändå mycket.
Ovanligt mycket.
Kattpojkarna har också kommit hit igen efter att ha varit med brorsan en vecka.
Sen så har jag väl inte gjort så mycket mera idag heller.
Imorron är det skola ursch vad jobbigt fast man måste ju.
Jag måste upp tidigt så jag slutar nog här för jag är väl tvungen att gå och sova typ nu.
Hej då alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar