torsdag 9 september 2010

9/9

Hej.
Idag har det varit skola som vanligt.
Hade tre lektioner med Annika på första snacka vi lite om 112 och sånt där plus en massa tråkigt typ.
Andra lektionen så hade vi löpsedel och nutidsfrågor och matte.
Tredje lektionen så snackade vi om valet tills det var dags för lunch.
På lunchen var det korvstroganoff och ris inte gott.
Efter lunchen så hade vi en väldigt långt media lektion nämligen 2 timmar fast en 10 min rast mellan så det gick bra.
Sen då vi hade haft media så for jag hem för jag fick sluta tidigt.
Så då ringde jag min bror som kom och hämta mej, efter det så for vi till bibblan där han skulle rösta för han är borta då.
Sen har vi varit på en massa bil hallar typ volvo,peugot,saab och opel.
Vi provade en volvo,saab och opel.
Fast jag tyckte bara om snut volvon och ny saaben.
Det är samma märke som snuten har det var inte en riktig snut bil haha XD
Efter det när vi hade kommit hem så for jag och brorsan till Hawaii och köpte lite mat efter det så for jag hem och han for hem till sej.
Imorron ska jag,mamma och brosan gå på stan och vi skulle visst fara till mormor och hälsa på också det blir nog roligt.
Hoppas bara man får sluta tidigare så det inte blir så sent jag skulle typ vilja sluta 13 haha men det går nog inte.
Jag måste börja fota mera så jag har några nya bilder att lägga upp här.
Men nu ska jag sluta skriva för idag.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar